tirsdag 10. november 2009

Tiden flyr og babykunst


Julie ble en måned på søndag, samme dag som det var farsdag. Tiden har virkelig gått fort og det lille nurket er på vei til å bli en jente som er nysgjerrig på livet og verden. Hun liker ikke veldig godt å ligge i ro, men heller å ligger over skulderen for å se på alt det fine lyset. Blogging har det blitt lite av, for i ledige stunder etter at kjøkkenet er ryddet, klær vasket og alt annet som halvveis gjort er det ganske deilig å bare sitte i ro foran tven. Jeg håper jeg blir flinkere til å blogge fremover ;-)

En fantastisk sjokoladekake



Sjokoladekake til far og datter som går kjempefort å lage. Kaken var deilig og myk inni og fylt med aprikoser. Det ble en veldig god kombinasjon.

Babykunst


Jeg har alltid synes at hender og føtter er noe av det søtest på babyer, for de er jo så små. Så derfor fikk jeg en ide om at vi måtte lage et avtrykk av hender og føttene. Hendene var ikke så lett å få til siden lillegull helst vil putte hende i munnen eller holde de lukket. Føttene hadde vi mulighet til å låne når hun spreller på stellebordet.


Materialer:
Fotorammer fra søstrene Grene til 15 kr
Maling
En baby

Konklusjon
Den malingen vi brukte var nok litt for tykk siden den ble veldig klissete og gjøre den ene foten litt større enn den andre. Plasseringen på rammen er ikke helt optimal og plutselig var det ikke plass til å skrive 4 uker, det ble bare 4 uk. Vel, barnekunst skal jo ikke være helt perfekt.

Noen som har gode tips på hvordan jeg kan få dette bedre til neste gang jeg prøver?