tirsdag 9. februar 2010

Jeg vant en babyhawk

Julie blir flittig bært av både mor og far. Her er vår fine Babyhawk som har brune stropper og mønsteret her heter Meiji Taupe. Denne er bestilt fra USA og leverandørene skryter av at det er over 300 stoffer man kan velge mellom.

Grunnen til at jeg nevner valgmulighetene er nemlig at jeg har VUNNET en babyhawk oh snap som er en formsydd utgave, dvs at den bare kan klipses på kroppen. Vi brukte to timer på å bestemme oss hvilke vi ville ha. Valget falt til slutt ned på denne søte her med Olive stropper

Tar 3-4 uker til vi har denne, men jeg gleder meg allerede ;-)

2 kommentarer:

Stillow sa...

Hei!

Så søt lille Julie er! Jeg har "kjent" henne en stund via Margrethe (som jeg kjenner fra hobbyboden/uformelt/bryggedamene...osv), men nå fant jeg jammen mammaen også. Jeg har selv en liten jente født dagen etter Julie. Hun heter Tilde :-)
Morsomt at de er så jevngamle!

Frk.Badegakk sa...

Så søte bukser! Forresten så er ikke for sent enda, så du må jo bare melde deg inn! Hyggelig å høre at du stikker innom bloggen min også! Kjempekoselig!=D