torsdag 1. april 2010

Påskeinspirasjon

Jeg har et behov for å søke inspirasjon, forglemmelse og gleder i blogger for tiden. Jeg jobber hardt med en oppgave som krever mye fokus og da er det deilig å koble av med å tenke på hva man kan gjøre en gang i fremtiden og ikke minst bare nyte de vakre inspirasjonskildene som finnes.

Til hus og hjem

Til frøkna

(Jeg må nesten notere ned de fine linkene jeg oppdagere på slike bloggrunder - for plutselig finner man de ikke igjen.. Jeg har nå lett ti min etter et vakkert hobbyrom som jeg ikke husker hvor jeg så. Trøsten får være at jeg ikke har plass til noe hobbyrom med det første ;-)

Lysglimt - påskesokkene


Påskesokkene ble strikket i fjor, og det var ikke bare bare å strikke med dobbel tråd av selvstipende garn. 


Resultatet ble veldig fint og sokkene  gir litt farge i en ellers grå arbeidspåske.


God påske

2 kommentarer:

Margrethe sa...

Hvor ble det av bukseinnlegget ditt? Jeg skulle jo sammenligne farger med garnet jeg har fått...

SØS sa...

Jeg skulle oppdaterer innlegget og glemte å legge det ut. Nå er det tilbake ;-)