fredag 26. mars 2010

Bukse mangler genser

Det var salg på vår lokale Coop og jeg måtte bare ta med en nydelig lilla Janus prinsessullbukse. Man vet jo ikke om samme farge kommer til å være en del av sortementet til neste år. Og ullbuksen har jeg skjønt at man ikke kan få nok av..  

Jeg har litt garn liggende som kanskje kan en fin genser til. Spørsmålet er bare hvilken genser og hvilket garn? Mine foreløpig favoritt er grått og rosa i en stripete Nøstebarngenser, men jeg er veldig åpen for innspill.

________

Jeg registerer flere innspill på oransj. Det er kanskje ikke mitt førstevalg, men man må jo være åpen for nye utfordringer ;-) Formålet med genseren var å bruke litt av garnlageret, og oransj befinner seg for tiden ikke i mitt garnlager... Kanskje noen andre har lyst til å strikke en kul genser til buksen?

10 kommentarer:

Marthe sa...

Ooo, FIN bukse!

..hva med orange til? Lilla og orange er bare helt smashing :-) Grå-og-orangestripete genser? Eller bare knall kul og glad orange?

Margrethe sa...

Lilla og oransje hørtes knall ut! Safir, eller Rubin om du vil ha superwash, har fin lillafarge og fin okergulfarge. Og jeg kan stille med kule knapper!

*heia retro*

Elisabeth sa...

Bruk garnet du har på bildet nederst til venstre :) Det likte jeg godt... Ha en fin helg!

StrikkePia sa...

Nydelig lilla bukse.
Jeg er svak for rosa, så jeg ville valgt grå og rosa. :-)
Ha en fin helg.

Marthe sa...

Du och jag, Margrethe! Du och jag :-)

~Renate~ sa...

Åååh.. jeg tror det blir kjempefint uansett jeg. Alt kler jo søte lille Julie :D

Margrethe sa...

Alternativt er grått med striper av rosa og den lillafargen som matchet buksen. Men det blir jo litt kjedelig.

Anonym sa...

Så fin blogg du har!! Følger din søsters blogg:) Har lagt meg til som følger, så jeg titter nok innom igjen!! God påske!!

Vibeke sa...

Tusen takk for utrolig hyggelig kommentar på bloggen min! Sånt blir man glad av :) Og veldig fin blogg du har også! Så mye fint du strikker :) God påske!!

Margrethe sa...

Melder meg frivillig til å bruke det lilla nøstet i nesten samme farge som buksen og oransje garn!