tirsdag 16. mars 2010

Nytt bæretøy i hus

Vi har fått oss nytt bæretøy i hus. Mor gikk på et kupp! Brukt Tidsel meitai med sjalstopper fra syv sjal til 300 kr. Jeg synes nemlig nurket begynner å bli litt tungt å bære i lengde i babyhawken. Nurket er nemlig veldig lite glad i vognen og veldig glad i å henge på magen for å se hva som skjer.

Actionbilder 
 
Vurdering av bæretøyet 
Jeg er blitt veldig glad i denne meitaien etter tre ukes bruk. Den har gode stopper som gjør at nurket knyttes god inntil meg og det avlaster veldig godt. Jeg slet den første uken med å få lagt stoppene fint over skuldrene, men hemmeligheten var å spre de godt. Lengden på stoppene gjør at det er et supert bæretøy til å bruke utenpå klær. Et godt kjøp

3 kommentarer:

kamelone sa...

Så fin den var! Mei Tai ser superkjekt ut, og jeg har tenkt å prøve å sy en. Men lista over ting jeg har tenkt å prøve å sy er ganske lang, så spørs når det blir... ;-)

Tett mellom innleggene her nå! Er det masterinnspurten som inspirerer? *fnis*

Margrethe sa...

Så fine bilder du har tatt! Hvilket program laget du den montasjen i? Kan ikke huske å ha sett det oppsettet. Fant forresten noe råkult: http://minenterprise.blogspot.com/ Se på bleieskjørtet...

Nattfiol sa...

Blomsterpiken - det er picasa. Jeg har ikke kommet meg noe lengre på læringskurven...