onsdag 17. mars 2010

Lykke - full postkasse

I dag hadde postmannen en god dag på jobben. Han stappet nemlig postkassen min full ;-)

Denne gangen var det litt bleier som kom med postmannen. Jeg driver nemlig å kjøper inn litt forskjellige bleier for å finne den perfekte bleien. Tøybleier altså ;-)

Nye bleier
Bleienerding
I bilde til høyre sees tre lommebleier, en Fuzzi Bunz med blomster, en Muskut med epler og en rosa hjemmesydd med sommerfugler. Den siste hadde dessverre en patent som gjorde at den ikke holdt tett, så den er blitt (degradert/oppgradert) til lekebleie.
Så kom den litt flere innlegg til tisseren vår, to P-tit dry som nattbleie og tre BG bambus formsydd. Jeg trengte nemlig litt flere formsydd til å bruke i de fine bleiebuksene som er på pinnene....

5 kommentarer:

Margrethe sa...

Du altså! Det kommer jo åtte bleier med Karoline, jo...

ussamor sa...

hei
godt å sjå det er fleire sine postkasser som er fulle av pakker:)
Eg driver med "storinnkjøp" av tøybleier fortida eg også.
Skal ikkje seie at det er økonomisk med tøybleier for min del, men du verden så moro å shoppe alle desse herleghetane rundt om kring. Tøybleier er topp!

Elise sa...

Ahhh.. deilig med full postkasse da !!! :) *litt missunlig*

Anette Evenrud sa...

Bleiepakka er de beste pakkene :)
Takk for koselige kommentarer på bloggen min. De formene fra søstrene grene er det en stund siden jeg kjøpte ja.. og jeg kjøpte de i sverige.. men isbitformer fra ikea er visstnok supre å lage sjokolade i .)

Frk.Badegakk sa...

Åh! Så gøy med full postkasse! Selv om jeg personlig hadde stussa litt om min postkasse var full av bleier...=P